Saturday 13 August 2011

Keluarga Husain Othman terbaeklh....!! ^^

Logo Keluarga Husain Othman..


Assalamualikum

hyee.....buat kedua kalinya aku p0st kt blog niee hihi tp ari ni aku nk bk0ngsi srba sedikit sal kuarge aku...keluarga tersayang tuu hihi ha...log0 yg kt atas tu mrupakan logo rasmi keluarga aku..iaitu logo Keluarga Husain Othman @ sinonimnye digelar KHO oleh kami.cantikkn kn logo tuu haha...namun mst diigt dsblik logo tuu ade laa maksud trsiratnye kan hihi sssssssshh biarlh rahsia..hihi n yg pstinya logo ni diilhamkn sndiri oleh salah seorang ahli KHO..wahh kreatif jgk anak2 Husain nie hihi...(trperasn lh pulak) jgn maree..juz kidding..*_*

.....toink^^...abis la sdah sal logo srba sdikit..n kini aku nk beralih pada modus operandi KHO ditubuhkn lak hihi...nk taw kerr??haha...kal0 xnk taw p0n xpelah...aku nk tulis jgk...sbb my blog...ape cerr xnk tulis...ahaks..!!..well keluarga mane yg xnk bahagia kn...semua org mengimpikan saat bahagia..cuma masing2 ad tafsiran sndiri apa itu bahagia..walaup0n pd hakikatnye adlh satu ungkapan yg abstrak..yg susah utk dgmbrkn dgn kate2..tu pndgn aku je laa eheee...Opss berbalik pada motif KHO dtubuhkan...adalah besandarkan utk mengeratkan silaturahim kami sekeluarga..dmana msing2 sbuk dgn hal2 msing2..walaup0n niat dhati utk brsatu..lalu dpkNalkan lah KHO..dmana ianya dicetuskn oleh abg l0ng aku slaku abg sulong aku n adk bradik yg laen...hihi langkah ini xlaen xbukan adalh utk merapatkn lg perhubungan kami melalui agenda2 yang tlah dputuskn bersama..^^

KHO mula bergiat aktif adalah pada tahun lpas iatu 2010..dmana bnyak program yg drangka utk kebaikan dan mamfaat bersma...dan program yg ckup terkesan pada aku dan ahli keluarga yg lain adalah program Hari Raya Aidilfitri 2010 dmana semua ahli keluarga besepakat utk beraya bersama pd tahun tersbut..terharu jgk..bila semua dapt bersama mem0hon kemaafan dari kdua ibu bapa yg bnyak berjasa dlm membesarkn kami..Syukur..Alhamdulillah..kerana dikurnaikan Ibu Bapa yg tdak jemu2 mmbri nasihat dan ped0man dalm men0ngkah kehidupan yg kian mncabar..                                                                                                                                                 


 beloved parent^^

ha..ni laaa lah yg leh dikatekn preci0us moment KHO..hihi


eh2.....terbaca ker terima kasih lah sbb sudi menjenguk..huhu
kalo diikutkn bnyk lg cter2 best psal kuarge trcinta nii..tp ckup lah skadar bkongsi..
cbb xsmua bnde yg leh kte bgtawkn..dlm bk0ngsi pon kene lh jgk ade privacy haha

c u later....adi0s amigos...ahaks(:

No comments:

Post a Comment